Farvel til et fantastisk 2013

Om få timer sidder jeg i et tog, på vej for at fejre de sidste timer af 2013 med gode venner. Jeg er vild med nytår, det får mig til at tænke over alle de dejlige ting jeg har brugt mig tid på det sidste år, samt alle de skønne ting som kommer til at ske i det nye år.

 

2013 har været helt fantastisk, hård men god 😀 Jeg har blandt andet …

… skudt personlig rekord på heltal og flere gange på decimaltal

… overbelastet min ryg

… lært mig at lytte til min krop

… blevet udtaget til EM på hjemmebane

… besluttet mig for ikke at lade min hverdag influere på min skydning

… oplevet en anden skydekultur end den Europæiske

… forstuvet min fod

… lært mig ikke at gøre unødvendige og dumme ting

… fået min World Cup debut

… taget 20 brutal mave til den fysiske test

… spottet flere upcomming-stars på DGI Skydnings kurser

… levet som “professionel” 10 dage i Kina

… og fokuseret på min teknik og egne træningsmetoder

 

Hvis 2014 byder mig bare en brøkdel af dette, bliver jeg en glad pige 😀 Jeg håber I alle har nydt dette år lige så meget som jeg, og at I alle kommer rigtig godt ind i 2014.

 

Godt Nytår

/Gitte

 

Skriv en kommentar